Продавець Інтернет-магазин "Восторг" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2994 відгуків
+380 (95) 687-75-96
+380 (63) 716-06-56
район рынка Барабашово, Харків, Україна
Інтернет-магазин "Восторг"

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаОплату товару при отриманні у відділенні Нової Пошти.
  • ГотівкоюМожлива оплата готівкою при самовивозі або адресної доставки по Харкову.
  • Оплата на картку ПриватбанкуДля економії коштів при оплаті товару або посилки з післяплатою (комісія перевізника) є можливість оплатити товар відразу на карту Приватбанку.

Гарантія:

Гарантія здійснюється відповідно до умов гарантійного і сервісного обслуговування виробника товару у своїх сервісних центрах або з участю продавця товару.

Доставка товарів здійснюється по всій території України за допомогою таких перевізників: Нова Пошта (післяплатою або по передоплаті), Укрпошта (тільки по передоплаті), Делівері (тільки по передоплаті), в окремих випадках Міст-експрес. Ми виробляємо відправлення з понеділка по четвер до 14.00, а також в суботу до 14.00.

  • Самовивіз - можлива, якщо клієнт знаходиться в р. Харків;
  • Нова Пошта - можлива доставка як післяплатою так і по передоплаті;
  • Укрпошта - тільки по передоплаті;
  • Делівері - тільки по передоплаті;
  • Доставка кур'єром по Харкову (нашим співробітником), по містах України за допомогою співробітників транспортних компаній, тарифи уточнюйте за телефоном;
  • Безкоштовна доставка можлива тільки по тим товарам, на фотографіях яких, є маленька картинка з "безкоштовною доставкою".

Більш детально про способи оплати:

  • Готівкою - якщо Ви забираєте товар самовивозом;
  • Післяплата - при отриманні на Новій Пошті; з приводу замовлень вартість яких не перевищує 100 грн., не рентабельна відправка післяплатою, оскільки з недавніх пір вартість всіх цих процедур обійдеться клієнтові не дешевше 60 грн. Тому коли клієнт робить замовлення на товар, вартість якого складає 55 грн., це просто не має сенсу. Також на сайті присутні товари, мінімальний заказ на які, становить - 200 грн. (більш детально про товари уточнюйте у менеджера). З нашого боку хочемо додати, що не такі рідкісні випадки коли товар просто їхав в один кінець і подальша його доля - це утилізація... Тому просимо клієнтів ставитися до таких речей, з розумінням - це не коштує ні Вашого ні нашого часу! Особливу увагу зверніть на те, що дрібнооптові замовлення або оптові замовлення на такі товари як: кришка для консервації, мішок, сітка для овочів, відправляються тільки по повній передоплаті.
  • Оплата на банківську карту - якщо клієнт виявив бажання оплатити товар на банківську карту - це можливо, також можливий онлайн платіж одразу після оформлення замовлення з допомогою LiqPay. З боку компанії можлива прохання про часткову передоплату у разі якщо клієнт оформив замовлення на негабаритний вантаж (де послуги перевезення - це відчутна сума) або прохання про оплату товару у випадку з його невисокою вартістю (див. вище "накладений платіж"). Також продавець може попросити часткову передоплату якщо клієнт робить замовлення відразу на кілька товарів різних категорій або якщо об'ємна вага таких товарів перевищує 40 кг.

Велике спасибі за розуміння.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner