Мотоблок ДТЗ 470БН

- Готово до відправки
- Код: ДТЗ 470БН
18 379 ₴
- +380 (63) 716-06-56Viber
- +380 (67) 798-14-62
Мотоблок ДТЗ 470БН
ДТЗ 470БН завдяки клиноременному приводу має безліч відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестеренним приводом. Насамперед, ремінний привод одночасно є силовим передаванням, зчепленням і елементом безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, ремінний привод амортизує удар і запобіжить пошкодженню двигуна та редуктора. Крім того, мотоблок із ремінним приводом набагато легший за вагу та дешевший за ціною, а також простіший в керуванні й обслуговуванні.
Бензиновий двигун за однакової потужності коштує дешевше, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається за низьких температур повітря, створює менше шуму, крім того, простіше та дешевше в обслуговуванні та експлуатації, менш чутливий до якості палива.
Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко встановити на кронштейн і привести в дію від вільного струмка на приводному шківі. Регулювання керма за висотою та кутом повороту швидке та зручне. Ширина захоплення розбірної фрези може приймати значення 570 і 810 мм.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Двигун | |
Модель двигуна | 170F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, л. с. | 7,0 |
Робочий об'єм двигуна, см3 | 208 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт| год | ≤374 |
Місткість паливного бака, л. | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
АКБ: тип, ємність, АКБ А| год | - |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
Об'єм картера двигуна, л | 0,5 |
Тип оливи в картері двигуна | ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня оливи | + |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об'єм системи охолодження, л | - |
Тип охолоджувальної рідини | - |
Трансмісія, ходова частина | |
Тип приводу трансмісії | Ремінний, 2 ремені |
Тип зчеплення | Натяжкою ременя |
Тип приводних ременів | 17X864 |
струмом для під'єднання активної навіски | У передній частині |
Тип коробки передач | Шестеренчаста |
Кількість передач уперед/назад | 3/1 |
Спосіб увімкнення заднього ходу | Вибір заднього передавання в основний КПП |
Привод фрези | Ланцюговий привод |
Вал отбора мощности | - |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 2,0 |
Тип оливи в картері трансмісії | ТМ «ДТЗ» ТАД-17 і API GL-5 |
Транспортні колеса | 4.00-8 |
Колія коліс, мм | 510 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,8; 6,8; 10,2/ 5,8 |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання за висотою та напрямком |
Робочі органи | |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 36; 60; 89 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Ширина захоплення ґрунтофрези, мм | 570, 810 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 350 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
Додаткове обладнання | |
Електрообладнання | - |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | - |
ЗИП | У комплекті |
Масабаритні дані | |
Габаритні розміри в зібраному вигляді (Д×Ш×В) на колесах/на фрезах, мм | 1600×550×700 / 1600×810×800 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг |
73 / 76 |
Особливості
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед і однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі та олійній ванній забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням — м'якша гума забезпечує набагато триваліший термін експлуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів і поворотів.
Безпечне нормальне розомкне зчеплення реалізовано натягуванням ремінної передачі, працює як запобіжник під час заклинювання фрези.
Кермова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Збільшений паливний бак об'ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправляння мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Покращений дизайн крил і керма з декоративною накладкою на стійку.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Покращений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом і зручним барашком для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об'ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+2)+(2+1) ширина захоплення фрези 570/810 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри для оброблення різних культур.
Гумові м'які нековзні ручки на ручках керма та на важелях перемикання КПП зручніші, менше передають вібрацію на руки оператора.
Вільний струмок на тягловому шківі для під'єднання активного навісного обладнання.
Міцний металевий кожух захисту ременів із вільним доступом до ведучого шківа.
Чавунний редуктор, ланцюгове передавання від коробки передач на вал фрези — підвищена міцність, корпус розбирається.
Кронштейн для переднього навісного обладнання зі зручною ручкою для перенесення дає змогу без додаткових витрат під'єднувати навісне обладнання (наприклад, косарку).
Світлодіодний ліхтарик із регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування темної пори.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під'єднувати навісне обладнання (напрямне або через зчеплення), глибиномір у комплекті.
Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості, з рифленням.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Україна |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Марка двигуна | 170F |
Мінімальна ширина обробки | 57 см |
Максимальна ширина обробки | 81 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Пасове |
Вал відбору потужності | Ні |
Швидкість обертання фрез | 89 об/хв |
Швидкість руху (транспортна) | 10 км/год |
Гарантійний термін | 24 міс |
Діаметр коліс | 8 дюйм |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Об'єм масляного бака | 0.5 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 550 мм |
Висота | 700 мм |
Вага | 73 кг |
- Ціна: 18 379 ₴