Мотоблок ДТЗ 560ДН-К
-12%
- Готово до відправки
- Код: ДТЗ 560ДН-К
30 000 ₴
26 464 ₴
- +380 (63) 716-06-56Viber
- +380 (67) 798-14-62
Мотоблок ДТЗ 560ДН-К
Мотоблок ДТЗ 560ДН оснащений дизельним двигуном потужністю 6 л.с. Прямий привід коробки, через нове безпечне нормально розімкнене зчеплення. Блокування важеля заднього ходу від випадкового вмикання. Наявність на транспортних колесах обгінних розблокаторів, які значно полегшують поворот та розворот мотоблоку. Великі колеса 4.00-10 та 8-секційна фреза з максимальним захопленням 1140 мм. При цьому навіть щільні ґрунти якісно розпушуються на необхідну глибину за один прохід.
Дизельний двигун відчутно економніший за бензиновий, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, зберігає високий крутний момент при зниженні оборотів, а значить, і тягу. Він більш довговічний та екологічний, не вимагає регулювання карбюратора та системи запалення, для полегшення запуску за низької температури оснащений декомпресором. Завдяки більшій вазі покращується зчеплення транспортних коліс із дорожнім покриттям або ґрунтом. Цей мотоблок повністю підходить не тільки для роботи в домашніх господарствах, а може професійно використовуватися на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На всі мотоблоки ДТП надається гарантія 2 роки.
| Двигун Модель двигуна 178F Тип палива Дизель Потужність двигуна, л. с. 6,0 Робочий об'єм двигуна, см 296 Номінальні обороти, об/хв 3000 Номінальна витрата палива, г/кВт∙год 285 Місткість паливного бака, л. 4,0 Система запуску двигуна Ручний стартер АКБ: тип, ємність, АКБ А? Повітряний фільтр Багатоступінчастий фільтр із прозорим циклоном Об'єм картера двигуна, л 1,3 Тип масла в картері двигуна ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG Датчик рівня масла Система охолодження двигуна Повітряне охолодження Об'єм системи охолодження, л - Тип охолоджувальної рідини Трансмісія, ходова частина Тип приводу трансмісії Прямий шестерний Тип зчеплення Нормально розімкнене багатодискове в масляній ванні Тип приводних ременів Струмок для підключення активної навішування Тип коробки передач Шестеренчаста Кількість передач вперед/назад 3 / 1 Спосіб вмикання заднього ходу Рукоятка на кермі Привід фрези Прямий з конічним редуктором Вал відбору потужності Задній поздовжній, під шпонку Ø18 L=24 Об'єм масла в картері трансмісії, л 3,0 Тип масла в картері трансмісії ТМ «ДТЗ» ТАД-17 та API GL Транспортні колеса 4.00-10 Колія коліс, мм 720 Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/година 3,5; 8,2; 11,2/2,8 Тип та регулювання керма Швидке регулювання за висотою та напрямком Робочі органи Тип причіпного пристрою Мотоблочного типу Спосіб встановлення ґрунтофрези Замість транспортних коліс Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв 40; 95; 130 Кількість секцій ґрунтофрези, шт. 8=(2+1+1)×2 Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези 5,5 мм × 235 мм / 32 шт. Ширина захоплення ґрунтофрези, мм 620, 880, 1140 Діаметр ротора грунтофрези, мм 360 Глибина культивації, мм До 200 Додаткове обладнання Електроустаткування Вимірювальні прилади Інше обладнання ЗІП У комплекті Масогабаритні дані Габаритні розміри у зборі (Д×Ш×В) на колесах/на фрезах, мм 1600×710×880 / 1600×1140×800 Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг 112 / 118 |
Особливості

Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед і однією швидкістю назад дозволяє вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.

Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном і масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.

Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато більш тривалий термін експлуатації.

Обгонні розблокатори на транспортних колесах для полегшення розворотів і поворотів.

Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з пружним тросом значно спрощує управління мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.

Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу виключає можливість випадкового вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.

Регулювання керма по висоті та куту повороту за допомогою 1 гвинта дозволяє швидко та зручно налаштувати кермо по висоті та куту повороту.

Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дозволяє перевозити дрібні предмети, інструменти і т.д. буд.

Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун при ударі мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.

Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.

Покращений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з цілісним металевим корпусом і зручним баранцем для регулювання.

Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива і фільтр на виході для кращої фільтрації дизпалива і, як наслідок, зниження зносу паливної системи.

Об'ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.

Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дозволяє вибрати потрібні розміри для обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.

Гумові м'які ковзаючі рукоятки на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.

Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.

Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності і пучка світла для підсвічування в темний час доби.

Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.

Універсальний причіпний пристрій дозволяє легко підключати навісне обладнання (прямо або через зчіпку), глибиномір в комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.

Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.

Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора.Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами з внутрішньою гранню.

Напрямна для відведення вихлопних газів направляє потік вниз, у бік від оператора мотоблока.
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | ДТЗ |
| Країна виробник | Україна |
| Тип | Мотоблок |
| Тип двигуна | Дизельний |
| Марка двигуна | 178F |
| Мінімальна ширина обробки | 62 см |
| Максимальна ширина обробки | 114 см |
| Максимальна глибина обробки | 20 см |
| Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
| Система запуску | Механічний стартер |
| Трансмісія | Шестерний редуктор |
| Зчеплення | Дискове |
| Вал відбору потужності | Так |
| Швидкість руху (транспортна) | 11.2 км/год |
| Гарантійний термін | 24 міс |
| Діаметр коліс | 10 дюйм |
| Стан | Новий |
| Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
| Потужність двигуна | 6 к. с. |
| Об'єм двигуна | 296 куб. см |
| Тактность двигуна | Чотиритактний |
| Система охолодження двигуна | Повітряна |
| Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
| Об'єм паливного бака | 4 л |
| Об'єм масляного бака | 1.3 л |
| Габаритні розміри | |
| Довжина | 1600 мм |
| Ширина | 710 мм |
| Висота | 880 мм |
| Вага | 112 кг |
- Ціна: 26 464 ₴









