Міні-трактор ДТЗ 180 з блокуванням диференціалу потужністю 18 л. с.
Трактор ДТЗ 180
Задньопривідний трактор з двигуном 18 л. с.: простий, дуже маневрений, компактний і недорогий, але в той же час досить потужний, багатофункціональний і надійний. Дозволена його експлуатація на дорогах загального користування, на відміну від мотоблоків.
Призначений для виконання широкого спектру сільськогосподарських, транспортних та інших видів робіт у приватних домогосподарствах, дрібних і середніх фермерських господарствах, комунальних службах.
Має досить багато вільного місця для водія, раціональне розташування органів управління, зручне сидіння на пружинах, відкидається вперед. Дзеркала заднього виду великі, прямокутні, закріплені на жорстких кронштейнах. Є задня фара для роботи в темний час доби.
Оснащений економічним дизельним одноциліндровим двигуном з водяним охолодженням і електростартером. Гальма барабанного типу, педалі роздільні для правого і лівого коліс. Є стоянкове гальмо.
Трансмісія комбінована: клино-ремінна передача, сухе дводискове зчеплення, шестерна коробка передач тракторного типу, що забезпечує 3 швидкості переднього ходу і задній хід. Також є додаткова коробка на два положення: знижена і підвищена передачі. Передня і задня колії регульовані. Півосі заднього моста подовжені, збільшеного діаметру. Диференціал заднього моста має блокування.
Причіпний пристрій і навісна система мотоблочного типу, але встановлені гідронасос і гідроциліндри подвійної дії для задньої і передньої навісних систем з гідравлічним управлінням. Гідророзподільник має 4 режими роботи: підйом, опускання, фіксований і плаваючий. Харчування гідросистеми – від окремого масляного бака.
Привід заднього навісного обладнання здійснюється від шпоночного валу відбору потужності, розташованого на правій стороні коробки передач. Привод переднього навісного обладнання здійснюється з ведучого шківа трансмісії, для цього на ньому передбачені спеціальні вільні струмки.
Трактор агрегатується з різним навісним обладнанням, у тому числі з активними роторними почвофрезами шириною до 1200 мм, з плугами, сівалками, копалками, а також з транспортними причепами та напівпричепами.
Конструктивні особливості:
- Гідравлічна система із змінним режимом роботи
- Розсувна передня балка (ступеневе регулювання колії)
- Подовжені півосі заднього моста (плавне регулювання колії)
- Збільшений до 69 мм діаметр задніх півосей
- Задні гальма барабанного типу
- Роздільні педалі гальм на праве і ліве колесо
- Стоянкове гальмо
- Посилена рама
- Роздільне регулювання положення двигуна на рамі у поздовжньому і поперечному напрямках
- Електрогенератор потужністю 200 Вт
- Зручне розташування органів керування
- Глушник з захистом від можливих опіків, виведений вниз під раму
- Паливний фільтр з металевою колбою відстійника
- Повітряний фільтр контактно-масляного типу
- Важіль ручного регулювання подачі палива
- Декомпрессор
- Ведучий шків з п'ятьма струмками
- Трехкулачковое дводискове зчеплення, поєднане з веденим шківом
- Механізм автоматичного натягу пасової передачі
- Повноцінна блокування півосей задніх коліс без фіксації важеля включення
- Електростартер
- Розподілити гидронавески винесено вгору між сидінням і правим крилом (є можливість перестановки)
- Жорстка стійка приладовій панелі
- Задні стопи/повороти світлодіодні
Комплектація:
- Комфортне сидіння на пружинах, відкидається вперед
- Великі дзеркала заднього виду
- Покажчик тиску оливи, покажчик температури охолоджуючої рідини, цифровий лічильник мотогодин, цифровий вольтметр
- Звуковий сигнал
- Дальній/ближнє світло, покажчики поворотів
- Комбінований перемикач режимів роботи електроосвітлювальних приладів на стійці під кермом
- Вимикач маси
- АКБ ємністю 45 А∙год
- Аварійна сигналізація
- Задня додаткова фара
- Ящик для ЗІП
- Передні крила
- Гідравлічна система для задньої навіски: гідроциліндр і комплект шлангів
- Гідравлічна система для передньої навіски: гідроциліндр і комплект шлангів
- Рукоятка швидкого обертання керма
Детальні характеристики:
Двигун | ДД 1100 Е |
Кількість циліндрів | 1, горизонтальний |
Хід поршня, мм | 115 |
Діаметр циліндра, мм | 100 |
Робочий об'єм, см3 | 903 |
Система охолодження | рідинна |
Номінальні оберти, хв-ˡ | 2200 |
Номінальна потужність, кВт/к. с. | 13,2 / 18 |
Питома витрата палива, min, г/кВт∙год | ≤249 |
Трансмісія | 4×2 ступінчаста механічна |
Зчеплення | дводискове, сухе, постійно замкнуте |
Коробка передач | (3+1) х2 |
Швидкість руху (теоретична) вперед/назад | 2,24-22,78/1,72-6,97 |
Головна передача | ремінна, 3 паса-3250 |
Диференціал заднього моста | повноцінна блокування півосей задніх коліс без фіксації важеля включення |
Привід керованих коліс | механічний, прямозубая шестерна передача |
Привод переднього моста | – |
Номінальне тягове зусилля, кН | 3,1 |
ВОМ | + |
Частота обертання, минˡ | 1180 |
Кермо | механічний |
Гідропідсилювач | – |
Рукоятка керма | + |
Регулювання кута нахилу | – |
Гальма | задні колеса, барабанні |
Газ (педаль/+ручний) | +/+ |
Гідравлічна система | + |
Вантажопідйомність гидронавесной системи | 130 |
Кількість гідроциліндрів | 1 |
Кількість розподільників | 1 |
Кількість насосів | 1 |
Розмір шин: передні/задні | 5,00-12 / 6,50-16 |
Електрообладнання | |
Генератор | 14 / 200 Вт |
Акумулятор | 12 / 45 А∙год |
Електростартер | + |
Ємності трактора | |
Паливний бак, л | 5,5 |
Обсяг масла в трансмісії, л | 5,0 |
Обсяг масла у двигуні, л | 2,0 |
Обсяг масла в гідросистемі / системі ГУР, л | 3,5 |
Об'єм охолоджуючої рідини, л | 2,5 |
Габаритно-експлуатаційні параметри | |
Довжина, мм | 2400 |
Ширина, мм | 1360 |
Висота, мм | 1420 |
Колісна база, мм | 1400 |
Колія передніх коліс, мм | 1080, 1180, 1280 |
Колія задніх коліс, мм | 1020...1310 |
Кліренс | 220 |
Радіус повороту по зовнішньому переднього колеса, м | 2,3 / 1,8 |
Конструкційний вага, кг | 525 |
Комплектація | |
Панель приладів | + |
Вольтметр/амперметр | цифровий / – |
Лічильник мотогодин | цифровий |
Покажчик температури охолоджуючої рідини | + |
Покажчик рівня палива | – |
Покажчик тиску масла | + |
Тахометр | – |
Аварійна лампа тиску масла | – |
Лампа контролю наявності води в паливному фільтрі | – |
Лампа контролю засміченості повітряного фільтра | – |
Дзеркала заднього виду | + |
Додатковий гідророзподільник | – |
Передні крила | + |
Додаткове посилене причіпний пристрій | – |
Вимикач маси | + |
Габаритні вогні/ближнє/дальнє світло/сигнал аварійної зупинки | +/+/+/+ |
Звуковий сигнал | + |
Ящик для інструменту | + |
Гумовий килимок під ноги | – |
Гидроамортизатор капота | – |
Дуга безпеки | – |
Вантажі передні | – |
Вантажі задніх коліс | – |
Компресор | – |
Сидіння | на пружинах, відкидне вперед |
Розетка причепа | – |
Розширений комплект ЗІП | – |
Додаткові фари | задня |
Тип двигуна | дизельний 4-тактний з безпосереднім уприскуванням без турбонаддува |
Тип масла в двигуні | мінеральна або напівсинтетичні, 1,5 г/кВт∙год |
Тип мастила в КПП і редукторі | Silver SAE 85W-90; Gold SAE 80W-90; Platinum SAE 75W-90 (трансмісійна) |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Країна виробник | Україна |
Потужність | 18 к. с. |
Об'єм двигуна | 903 куб. см |
Об'єм бака | 5.5 л |
Тип приводу коліс | Задній |
Колісна формула | 4×2 |
Коробка перемикання передач | Механічна |
Витрата палива | 249 г/кВт*ч |
Вага | 525 кг |
Колісна база | 1400 мм |
Теоретична швидкість руху вперед | 23 км/год |
Теоретична швидкість руху назад | 7 км/год |
Дорожній просвіт | 250 мм |
Тип двигуна | Дизельний |
Блокування диференціалу | Так |
Наявність кабіни | Ні |
Тип підсилювача керма | Немає |
Номінальна частота обертання валу | 2200 об/хв |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Стан | Новий |
габаритні розміри | |
Довжина | 2400 мм |
Ширина | 1360 мм |
Висота | 1420 мм |
- Ціна: 54 000 ₴